update vanuit Sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu update vanuit Sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

update vanuit Sohar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

25 Januari 2008 | Oman, Masqat

Even een korte update van sohar. Ik ben hier nu weer ruim twee weken dus over een kwart van mijn verblijf hier. Ondertussen heeft één van mijn huisgenoten verlof en zal de andere vanaf zaterdag wegzijn. Dat betekent dat ik de komende weken het huis voor mezelf heb. Die leegte kan mooi opgevuld worden door mijn moppie die over twee weekjes hier is.

Vorige week hebben we een bbq en een drankje gehad bij de Nederlandse directeur van de haven hier in Sohar. De reden hiervoor was de ook de hockeydames waren uitgenodigd en alle Nederlanders in Sohar. Dat zijn er dan toch best veel uiteindelijk. De haven van R'dam is namelijk deelnemer/eigenaar van de haven van Sohar. Het was helaas een koude avond maar desondanks was het toch gezellig.

Veel van de dames waren verkouden en grieperig terwijl ook een aantal geblesseerd was. Dat heeft ook te maken met de slechte kwaliteit van de velden hier waarschijnlijk.
Toch hebben ze hun wedstrijd in Muscat gewonnen.

Voor de rest is er niet veel gebeurd in Sohar. Alle bouwactiviteiten gaan gestaag door in de haven en in Sohar zelf.

Het weer wordt eindelijk ook wat beter, minder bewolking, meer zon en hogere temperaturen (richting 27 graden volgende week). Ook vandaag, mijn weekend, is het een mooie zonnige dag om lekker niks te doen dan tv kijken (films, voetbal, bvn naar boer zoekt vrouw) krantje te lezen (digitaal) en een beetje te chatten met het thuisfront.

Morgen, 26 januari, is mijn schoonmoeder Cisca jarig dus vanaf hier gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst.

Iedereen weer de groetjes in NL,

Cedrik






  • 25 Januari 2008 - 07:38

    Patrick:

    Goede morgen Ce,

    Fijn om weer eens wat te horen vanuit Sohar. Nog één werkdag (nou ja werkdag, jij weet wel wat dat voor een vertegenwoordiger inhoudt) en dan is het voor ons ook weekend.
    Brenda en jij binnenkort met z´n tweeën alleen in dat huis, je hoeft niet veel fantasie te hebben om te bedenken wat daar allemaal gaat gebeuren.
    Ik wens jou een dampend weekend en tot nog eens.

    Gr. Patrick

  • 25 Januari 2008 - 07:56

    Cedrik:

    He Pat, jij bent er ook vroeg bij voor je laatste werkdag :d

    Ik ben zeker lekker aan het relaxen vandaag en een beetje wat dingen aan het bijwerken. De boog kan natuurlijk niet altijd gespannen staan.

    Groetjes,


  • 25 Januari 2008 - 09:42

    Thijs:

    Bedankt weer voor de update....goed om te lezen dat je het goed maakt !

    Groeten,

    Thijs

  • 30 Januari 2008 - 11:58

    Daniëlle:

    Hoi Ce,

    Ik heb nu pauze op mijn werk en ben lekker op jouw site aan het snuffelen.

    Leuke site en zo blijf je nog eens op de hoogte.

    Dus Bren heeft toch besloten om naar jou te gaan (toen ik de laatste keer bij jullie was, wist ze het nog niet).

    Heeeeeeeel Veeeeeeeeeel plezier saampjes. Tot mails.

    Groetjes,
    Daniëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oman, Masqat

Cedrik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 31336

Voorgaande reizen:

09 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Sri lanka 2018

17 September 2015 - 04 Oktober 2015

USA New England 2015

23 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Mexico 2012

13 November 2007 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: