3e torn in sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu 3e torn in sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

3e torn in sohar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

27 Maart 2008 | Oman, Masqat

Na een lekker verlof van 3 weken waarin we ook lekker geskied hebben in Frankrijk ben ik nu weer terug in Sohar. Het is ondertussen wel warmer geworden, namelijk rond 35 graden en stijgende want volgende week zal het waarschijnlijk al bijna 40 graden zijn.
Een nogal groot verschil met nederland dus op dit moment.

Vandaag nog een site visit gedaan en het zou best wel eens kunnen dat ik al wat verbrand ben. het is dus opletten geblazen. Volgens mij ben ik ook mijn pet vergeten dus zal ik er hier toch een moeten kopen om mijn hoofd te beschermen tegen de zon. Morgen (vrijdag) dus ff shoppen bij de lulu, wat al bijna traditioneel is op vrijdagochtend.

In het huis heb ik nog steeds "mijn" vaste kamer waardoor de gewenning heel snel is.

Morgen ga ik samen met mijn nieuwe collega op finance een rondje sohar doen en misschien nog wel even in de Golf van Oman zwemmen. We vermaken ons hier dus weer wel de komende weken.

Groetjes vanuit Oman,

Cedrik




  • 27 Maart 2008 - 19:39

    Thijs:

    Goed om te horen dat je weer veilig "thuis" bent gekomen.

    Even een weer update vanuit Breda: REGEN en 5 graden. Dat is net iets anders dan die bakoven in Sohar !

    Gr,

    Thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oman, Masqat

Cedrik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 31325

Voorgaande reizen:

09 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Sri lanka 2018

17 September 2015 - 04 Oktober 2015

USA New England 2015

23 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Mexico 2012

13 November 2007 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: