Zomer in Sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Zomer in Sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Zomer in Sohar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

18 Augustus 2008 | Oman, Masqat

De vakantie in de USA zit er al weer een tijdje op. Dus nu weer lekker aan het werk in Oman. Het is ondertussen wel een stuk warmer geworden, maar als je er een beetje rekening mee houdt is het goed te doen. Zeker voor mij als kantoormannetje natuurlijk.

In de avond en ochtend wordt het vaak wat vochtiger wat eigenlijk vervelender is als de warmte.

Voor de rest loopt het project lekker door. We hebben op dit moment relatief veel trainees en nieuwe mensen op het project, waardoor ons huis bijna helemaal vol is.
Dit is met het avondeten uiteraard wel gezellig.

Ondertussen is de eigenaar ook bezig om zijn huis op te knappen door middel van het plakken van tegels op de buitenmuren. Dit is trouwens heel gebruikelijk in Oman.

De kans is dus aanwezig dat hij binnenkort zelf van zijn huis wil genieten en dat wij mogen verhuizen.
Hopelijk is dat nadat het project is afgelopen.

Vanwege de warmte doe ik eigenlijk niet veel op mijn vrije dag maar als je zo rondrijdt hier in Sohar zie je toch heel veel bouwactiviteiten.
Sohar is dus echt groeiende.

Groetjes,

Cedrik

• 18 Augustus 2008 - 13:49

Thijs:

Ce,

goed om te horen dat alles goed is met je en dat je weer veilig in de zandbak bent.

Werk ze !

Gr,

Thijs

• 20 Augustus 2008 - 11:59

Dennis:

hey buurman!
    ik ben nu 3 weken in Sohar en tot nu toe bevalt t best.

Btje rustig in de omgeving maar dat komt nog wel.

succes

• 25 Augustus 2008 - 06:58

Cedrik:

Dennis,

welkom in het altijd bruisende Sohar. Wanneer gaat jouw toko open zodat we een alternatief hebben om een hapje en een drankje te doen.
    Als je nog test gasten zoekt laat het dan maar weten.

• 20 Februari 2009 - 07:04

Nel:

hoi cedrik en brenda

waar zijn jullie nu?

goed aangekomen?

gezellig feest was het hey

dank daar voor.

groetjes Tante nellie