De eerste week in Sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu De eerste week in Sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

De eerste week in Sohar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

16 Januari 2008 | Oman, Masqat

Ik ben nu weer een week van huis weg en zit weer in het ritme. Gelukkig hebben we draagbaar broadband internet zodat ik redelijk contact met thuis kan hebben via msn en skype, wat vorige keer echt een gemis was.
Daarnaast doet internet op de site het meestal niet dus ook daar komt het draagbare internet goed van pas.

Het is de laatste dagen pokkeweer, regen en wind en slechts een graad of 20 overdag. De access road naar de site en de site zelf zijn erg modderig dus mijn autootje ziet er eigenlijk niet meer uit, dus ik zal echt moeten gaan wassen.
Daarnaast kunnen de wegen glad zijn en soms zelfs ondergelopen dus het is iets voorzichtiger rijden. Er gebeuren nu ook meer ongelukken dan normaal. De weersverwachting voor de komende dagen is gelukkig wat beter.

Gisteren hebben we een nieuwjaarsfeestje gehad in het Sohar Beach hotel. Het was heel gezellig en gelukkig was de opkomst ook best aardig. Niet alleen de witneuzen maar ook een paar Indiers, Filipijnen en zelfs Omaniers waren er.

Deze week bezoekt het Nederlandse dameshockeyteam Oman, waarbij ze ook Sohar aandoen. Hier zullen we waarschijnlijk weinig van meekrijgen omdat ze hier geen wedstrijden spelen maar alleen trainen.

Ook zijn we al met de planning voor de volgende torn bezig, want de financieel manager die hier vast zit gaat in april/mei met verlof en ik zal hem waarschijnlijk vervangen gedurende zijn afwezigheid. Dat zorgt dan toch voor een beetje stabiliteit op het project en voor mij is het dan ook een goede ervaring.

Ik ben al een beetje aan het aftellen naar de dag dat mijn moppie naar Oman komt om te kijken hoe het er nu hier naartoe gaat. Iedereen vindt het erg leuk dat ze langskomt, dus dat komt best goed.

De groeten uit Oman,

Cedrik

  • 16 Januari 2008 - 20:43

    Thijs:

    Mooie update wederom !!!

    Doe de groeten aan de dames van het hockeyteam en vraag ff waarom Fatima me nooit terug belt ;)

    Lekker dat je nu betrouwbaar internet hebt...maakt het contact met thuis wel eenvoudiger.

    We keep in touch !!!

    Gr,

    Thijs

  • 16 Januari 2008 - 22:13

    Kees En Ma:

    Nog even vol houden je moppie komt zo kan ze daar lekker uit rusten ze is wel moe van smorgens vroeg tot savonds laat klussen valt niet mee hoor
    ons MA is al wat beter
    groetjes KEES EN MA

  • 18 Januari 2008 - 09:35

    Deburen:

    De kamer word prachtig .Mooi rood is niet lelijk. Groetjes.

  • 18 Januari 2008 - 09:44

    Cedrik:

    Ik dacht dat de onderkant van de muur groen is geworden :d. Gelukkig heb ik al foto's gezien dus daar maak ik me helemaal niet druk over.

    Thijs, Fatima zei dat je blij moest zijn dat je niet opgepakt wordt wegens stalken. ik weet natuurlijk ook niet wat ze daarmee bedoeld. Zit je wel bij de goede bank? :p

    Kees, we houden je lekker bezig hè.
    Gelukkig is ma al iets beter alleen bren wordt een beetje ziekjes nu, dus het gaat van de een naar de ander.

    Groetjes,

    Ce

  • 18 Januari 2008 - 10:18

    Thijs:

    Ce,

    Fatima kan er gewoon moeilijk mee om gaan dat ik ga trouwen. Deal with it !

    Fijn weekend !

    Gr,

    Thijs

  • 18 Januari 2008 - 13:44

    Patrick:

    Ce, even het weerbericht voor aankomend weekend.
    Zowel zaterdag als zondag volop regen met finke windstoten.
    Ik geloof niet dat je nu zin hebt gekregen om terug te komen he.

    Goed weekend

    Patrick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oman, Masqat

Cedrik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 31325

Voorgaande reizen:

09 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Sri lanka 2018

17 September 2015 - 04 Oktober 2015

USA New England 2015

23 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Mexico 2012

13 November 2007 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: