in het huis - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu in het huis - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

in het huis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

11 Januari 2008 | Oman, Masqat

Hoi, ff een eerste berichtje uit het buitenland. In Dubai in het hotel dacht ik het goed getroffen te hebben toen ze me de suite hadden toegewezen. Er bleek alleen een kleine maar aan te zitten. Deze suite bevond zich op de eerste etage waardoor ik tot ongeveer half drie 's nachts van de muziek uit de nachtclub kon meegenieten op mijn kamertje.
Gelukkig wel wat slaap ingehaald want vandaag was gelijk weekenddag.
Ook nog internet in het huisje getest en dat werkt ook prima om een goed contact met het thuisfront mogelijk te maken en te houden.

Ik heb gewoon dezelfde kamer in het huis, sterker nog, de shampoo staat er nog precies hoe ik het had achtergelaten.

Op de site heb ik nog niet rondgekeken maar op het eerste gezicht is er nog niet echt veel veranderd. De haven zal wat dieper zijn en er zal meer zand op het terrein zijn aangebracht maar dat is het.

Groetjes vanuit Oman.



Cedrik

  • 11 Januari 2008 - 16:35

    Thijs:

    Cekes,

    "welkom thuis"...goed om te horen dat je weer heel op de bestemming bent aangekomen !

    Gr,

    Thijs

  • 12 Januari 2008 - 20:31

    Patrick:

    Een mooie suite, een nachtclub aan de overkant van de straat en het is weekend. Je had het slechter kunnen treffen.

    Gr. Patrick

  • 14 Januari 2008 - 16:37

    Aren:

    fijn dat alles weer oke is en die nachtclub dan maar oordoppen in ofer zelf naar toe gaan groetjesuit stellendam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oman, Masqat

Cedrik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 31338

Voorgaande reizen:

09 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Sri lanka 2018

17 September 2015 - 04 Oktober 2015

USA New England 2015

23 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Mexico 2012

13 November 2007 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: