Terug naar Sohar - Reisverslag uit Kruisland, Nederland van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Terug naar Sohar - Reisverslag uit Kruisland, Nederland van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Terug naar Sohar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

08 Januari 2008 | Nederland, Kruisland

Morgen (woensdag 9 januari) is het weer zover. Ik ga terug naar Sohar in Oman. Op zich hardstikke lekker omdat het een bekend plekje is en ik daar al gewend ben. Wel benieuwd wat er de afgelopen weken gebeurd is op de site en met het werk. Morgen dus eerst naar Dubai vliegen en de volgende dag wordt ik (hopelijk) weer opgehaald in het hotel en wordt ik naar de site gebracht. Vervolgens een half dagje mezelf op de site installeren en 's avonds weer mijn plekje in het huis innemen en kijken of en hoe internet werkt in het huisje wat ondertussen geregeld is. Vrijdag's gelijk weekend dus het begin is goed.
Mijn moppie komt als het goed is in februari langs om te kijken hoe een en ander er naar toe gaat.
Dus in elk geval genoeg leuke dingen om naar uit te kijken.

Groetjes en nog de beste wensen.

Cedrik

• 09 Januari 2008 - 06:48

Thijs:

Ce,

succ6 weer en we houden contact !

Gr,

Thijs

• 09 Januari 2008 - 16:27

Miranda:

na je uitgezwaaid te hebben hoop ik dat je een goede vlucht heb gehad lekker geslapen heb en je plakje weer hebt gevonden in het huis.
    p.s. niet al je snoep in een keer opeten grapje
    groetjes van ons xxxxxx

• 09 Januari 2008 - 17:33

Patrick Masseurs:

Columbus,

Veel succes op je 2e missie.
    Als je dit bericht ontvangt dan is je internet in orde.

Keep in touch.

Gr. Patrick

• 10 Januari 2008 - 18:47

De Buren:

heel veel werkplezier daar wij houden je huisje wel een beetje in de gaten groetjes