Terug naar Sohar - Reisverslag uit Kruisland, Nederland van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Terug naar Sohar - Reisverslag uit Kruisland, Nederland van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Terug naar Sohar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

08 Januari 2008 | Nederland, Kruisland

Morgen (woensdag 9 januari) is het weer zover. Ik ga terug naar Sohar in Oman. Op zich hardstikke lekker omdat het een bekend plekje is en ik daar al gewend ben. Wel benieuwd wat er de afgelopen weken gebeurd is op de site en met het werk. Morgen dus eerst naar Dubai vliegen en de volgende dag wordt ik (hopelijk) weer opgehaald in het hotel en wordt ik naar de site gebracht. Vervolgens een half dagje mezelf op de site installeren en 's avonds weer mijn plekje in het huis innemen en kijken of en hoe internet werkt in het huisje wat ondertussen geregeld is. Vrijdag's gelijk weekend dus het begin is goed.
Mijn moppie komt als het goed is in februari langs om te kijken hoe een en ander er naar toe gaat.
Dus in elk geval genoeg leuke dingen om naar uit te kijken.

Groetjes en nog de beste wensen.

Cedrik

  • 09 Januari 2008 - 06:48

    Thijs:

    Ce,

    succ6 weer en we houden contact !

    Gr,

    Thijs

  • 09 Januari 2008 - 16:27

    Miranda:

    na je uitgezwaaid te hebben hoop ik dat je een goede vlucht heb gehad lekker geslapen heb en je plakje weer hebt gevonden in het huis.
    p.s. niet al je snoep in een keer opeten grapje
    groetjes van ons xxxxxx

  • 09 Januari 2008 - 17:33

    Patrick Masseurs:

    Columbus,

    Veel succes op je 2e missie.
    Als je dit bericht ontvangt dan is je internet in orde.

    Keep in touch.

    Gr. Patrick

  • 10 Januari 2008 - 18:47

    De Buren:

    heel veel werkplezier daar wij houden je huisje wel een beetje in de gaten groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kruisland

Cedrik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 31338

Voorgaande reizen:

09 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Sri lanka 2018

17 September 2015 - 04 Oktober 2015

USA New England 2015

23 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Mexico 2012

13 November 2007 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: