Weekendgroeten - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Weekendgroeten - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Weekendgroeten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

06 December 2007 | Oman, Masqat

Voor mij is het weer bijna weekend. Morgen (vrijdag) dus weer lekker uitslapen en niet veel doen. Plannen heb ik nog niet gemaakt. De week is weer wel snel voorbijgegaan. Helaas heb ik wel Sinterklaas moeten missen, maar ja dat is nou eenmaal het gevolg van een gemaakte keuze. Voor de rest eigenlijk niet veel te melden. Alles gaat gewoon zijn gangetje, 's ochtends rond 7 uur op het werk zijn, om ongeveer 12 uur eten. vervolgens tot een uur of 7 verder werken, eten halen of een restaurantje uitzoeken; daarna nog wat tv kijken, even met mijn moppie bellen en dan slapen.
Ik heb wel eventjes een fotootje van mijn vervoermiddel (toyota corolla automaatje) toegevoegd, just for fun. Gelukkig is het morgen weer vrijdag want dan kan de houseboy ook de auto ff wassen.


Groetjes en prettig weekend,


Cedrik

  • 06 December 2007 - 13:28

    Brenda:

    Hai scheetje,

    wilde al net tegen je zeggen dat je auto nodig een wasbeurt nodig heeft, anders kan het wel eens geld gaan kosten.
    wel een schone wagen hor
    . Kun je lekker mee rond touren.
    Als je morgen weekend hebt, kun je weer lekker gaan rondtoeren.

    love you ,

    Brenneke

  • 06 December 2007 - 16:56

    Koen:

    hoi ome ce.
    gisteren was het een leuke avond . we miste iets aan de cadeautjes licht het niet . wij miste jou allemaal .
    ik ben echt kei blij met laptop pafrum ( lacoste ) en nog wat dingetjes .. veel sterkte en groetjes van ons allemaal .
    xx koen

  • 07 December 2007 - 07:08

    Thijs:

    Fijn weekend !

    Hopelijk glimt de Corolla aan het einde van de dag nog/weer :)

    Gr,

    Thijs

  • 07 December 2007 - 21:52

    Aren:

    voor mij is het nu ook weekend ook auto wassen en pils drinken groetjes aren leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oman, Masqat

Cedrik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 31328

Voorgaande reizen:

09 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Sri lanka 2018

17 September 2015 - 04 Oktober 2015

USA New England 2015

23 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Mexico 2012

13 November 2007 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: