Rondje Sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Rondje Sohar - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Rondje Sohar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

01 December 2007 | Oman, Masqat

Gisteren lekker een beetje rondgereden rond en in Sohar. Eerst de bergen in maar ja je weet niet waar je uitkomt (waarschijnlijk in Abu Dhabi als ik was doorgereden) en je moet uiteindelijk ook een keer terug. Er wordt hier wel relatief veel aan de wegen gedaan maar dat is logisch als ze een containerhaven bouwen. Al die containers moeten dan toch richting het achterland oftewel Verenigde Arabische Emiraten en zo.
EEn paar hele kleine Wadi's gezien. Dit zijn plekken waar water samenkomt uit de bergen als het heeft geregend. Voor de rest wat rondlopende geiten. Dus nog geen kamelen.

Vervolgens in Sohar rondgereden bij het strand en aan de boulevard. De grotere rotondes die ze hier hebben (Round Abouts) zijn allemaal mooi aangelegd met tuinen, watervallen en beelen. Uiteindelijk ben ik ook nog even bij het fort geweest. Toen vond ik het eigenlijk wel genoeg dus ben ik rustig naar huis gereden en heb me getrakteerd op een zakje chips (Lays, Frecnh Cheese)

Mijn weekend zit er dus op terwijl die van de meeste van jullie nu begint dus prettig weekend.

Groetjes,

Thijs

• 01 December 2007 - 10:49

Miranda:

hoi ce
    mooie fotos en ronald vind het mooi water.
    lekker van je chips genoten.
    groetjes van ons

• 01 December 2007 - 12:48

MA En KEES:

HALLO CEDRIK
    Ik wist niet dat jij zo mooie fotos kon
    maken het is daar wel mooi (strand-
    water).
    het is hier nu een beetje zonniger maar
    het waait wel hard.
    Als je straks terug naar huis komt moet je wel twee overjassen aandoen.

groetjes.

• 02 December 2007 - 11:38

Rose-Marie:

Hoi Ce,
    Ben je inmiddels een beetje gewend daar? Het ziet er wel mooi uit zo aan je foto's te zien! Maar ja je zult het hiet toch ook wel missen, lijk tme zo?

Greeetzzz Roos

• 03 December 2007 - 20:43

Aren:

zo te lezen vermaak je je wel vandaag maandag slecht weer om in de bouw te werken dan is het bij jullie beter weer hoe laat wordt het donker groetjes

• 05 December 2007 - 15:29

Thijs:

Je krijgt de groeten van Sinterklaas :)

Gr,

Thijs

• 06 December 2007 - 03:43

Cedrik:

Zeg tegen Sinterklaas dat er nog een aantal van zijn medewerkers hier rondlopen :)

• 06 December 2007 - 13:12

Ronald:

hoi omece bedankt voor de letter en alle cadeutjes dat was echt lief en veel sterkte

• 06 December 2007 - 13:33

Cedrik:

Hoi Ronald,

Geen dank, ik heb eigenlijk weinig gedaan :)
    Veel plezier ermee en de groetjes aan iedereen thuis.