Amerika trip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Amerika trip - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Amerika trip

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

30 Mei 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vorige week vrijdag zijn we aangekomen in Denver, colorado.
We hebben tot nu toe zo'n 2000 mijl gereden door Colorado, Wyoming en South Dakota. (Rocky Mountains, Badlands, Black Hills, Custer State Yellowstone etc,)
We hebben al heel veel gezien en bekeken.
Bij Mount Rushmore hebben we zelfs hillary clinton gezien.

Daarnaast hebben we in allerlei parken diverse dieren gezien, met name bisons. Vandaag hebben we zelfs een grizzly beer gezien, wel van grote afstand maar toch.

Kortom, het is een hele leuke week geweest en we hebben er nog een paar tegaan.

Groetjes vanuit de USA van Cedrik & Brenda

• 30 Mei 2008 - 14:07

Thijs:

Da's lachuh !!!!!

Ik ga volgende week eens in de US kijken....ik "hoef" maar naar Florida. Heel veel plezier tijdens de rest van de reis.