Laatste Site visit - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Laatste Site visit - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Laatste Site visit

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

18 December 2007 | Oman, Masqat

Vandaag met Michiel en Masud (nieuwe Bangladeshi collega) nog een site visit gedaan. Er is de afgelopen weken heel wat werk verricht. Een groot gedeelte van het reclamatie gebied voor de containterterminal is al dicht. Moet nu nog alleen op hoogte gebracht worden. Dat betekent dat het havengebied zelf ook al flink dieper is geworden.

Ook de andere aannemers zijn druk bezig met hun werkzaamheden. De bedoeling is dat de haven binnen nu en een jaar de gehele containerterminal operationeel is.

Misschien kom ik hier nog terug in 2008 of later zodat ik daadwerkelijk kan zien wat het geworden is.

Overmorgen reis ik af naar Dubai waarna ik rond half twee lokale tijd naar Nederland afreis.

Groetjes van Sohar, Oman

• 18 December 2007 - 06:38

Thijs:

Goede reis....het is nu 7:38 uur en -3 graden !

Koud hé !

Zal wel koud worden ja.

Gr.

• 18 December 2007 - 21:59

Thijs:

tering zeg....dan moet Brenda maar een lange onderbroek voor je kopen en wat thermo shirt want het is hier heerlijk koud !!!

Gr,

Thijs