Stappen in Muscat - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Stappen in Muscat - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Stappen in Muscat

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

15 December 2007 | Oman, Masqat

Donderdagavond richting Muscat gereden met Jan Willem en Patrick om een avondje te gaan stappen in Muscat. We hadden een kamer geregeld in het Coral hotel voor slechts 100 Omani Rial (200 euri).
We zijn naar de safari club geweest in het Grand Hyatt hotel en in de Rock Bottom in het Ramee hotel. In deze clubs met name europeanen (engelsen) en aziaten. Weinig Omaniers zijn te zien in deze clubs.

Op vrijdag hebben we, na eerst te hebben uitgeslapen, rond Muscat en omgeving gereden. Het is een heuvelachtige omgeving met heel veel wegen, huizen etc. en gelegen aan het water.

We hebben koffie gedronken bij het Shangri La resort ( http://www.shangri-la.com/en/property/muscat/barraljissahresort ) wat er heel goed uit zag om een paar daagjes te relaxen als je Oman een beetje doorkruist hebt.

Bij het rondrijden rond Muscat was nog goed te zien hoe de storm Gonu in juni had huisgehouden. Hele stukken weg waren door het water uit de bergen weggeslagen


'S avond hebben we gegeten bij het Al Sawadi resort ( http://www.alsawadibeach.com/main.html )
Helaas was het eten niet superwarm toen het opgediend werd dus niet echt goede reclame.

Uiteindelijk bleek bij thuiskomst dat mijn auto maar 3 volle banden meer had dus na enige vertraging was ik uiteindelijk thuis en kon ik van mijn nachtrust gaan genieten.

Nog een weekje en dan ben ik weer in het iets frissere Nederland maar ik denk dat mijn mopski me wel lekker op zal warmen.

Groetjes allemaal en tot binnenkort.

Cedrik

  • 15 December 2007 - 08:31

    Brenneke:

    Reken daar maar op kereltje....Ik zal je wel warm knuffelen, dan wordt ik zelf namelijk ook warm en gewoon omdat het zo lang geleden is...

    xxx mopskie

  • 16 December 2007 - 18:58

    Thijs:

    Zeg...er lezen ook kinderen mee ;)

    Mooie update wederom !

    Gr,

    Thijs

  • 16 December 2007 - 19:59

    Aren:

    mooie fotos cedrik zou dat stappen ook wat voor mijn zijn nog even door bijten en je bent weer thuis groetjes aren leny

  • 17 December 2007 - 06:40

    Cedrik:

    met knuffelen is toch niks mis :d

  • 17 December 2007 - 20:32

    Brenneke:

    Hai scheetje, nog drie nachtjes en dan ben je weer thuis , wat zal je het koud hebben.Ik ben heel blij dat je weer thuis komt, Ik heb je gemist en ik houd van jou enne ik wacht op je als je aankomt in schiphol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oman, Masqat

Cedrik

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 31317

Voorgaande reizen:

09 Maart 2018 - 29 Maart 2018

Sri lanka 2018

17 September 2015 - 04 Oktober 2015

USA New England 2015

23 Mei 2012 - 31 Mei 2012

Mexico 2012

13 November 2007 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: