Het eten - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu Het eten - Reisverslag uit Masqat, Oman van Cedrik Godschalk - WaarBenJij.nu

Het eten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cedrik

27 November 2007 | Oman, Masqat

Veel mensen vragen aan me wat ik zoal eet hier in Oman en dan met name 's avonds. De keuze is vrij simpel. of we gaan eten halen (Pizzahut, KFC, Princess restaurant) of we gaan uit eten in een of ander restaurantje (princess, sunlight, turks). Als we echt luxe willen eten gaan we naar het Sohar Beach hotel waar ze zelfs een biertje mogen schenken. Dit is natuurlijk wel duurder als het andere. We krijgen per week een zogenaamde food allowance. Dit is een bedrag waar we ons avondeten van kunnen betalen. Tot nu toe is deze ruim voldoende gebleken. We kunnen ook weleens iets gaan halen bij Lulu, een soort uitgebreide supermarkt zoals Makro. Hier kunnen we boodschappen halen of zelfs eten. Omdat we meestal laat zijn is het meeste overigens al wel op.
Hier dus geen friet met frikandellen of andere snacks, en ook geen gekookte aardappelen of stamppotten.
Maar dat komt straks wel weer als ik in Nederland ben

• 27 November 2007 - 10:31

Thijs:

Smakelijk.......en bedankt...ik heb nu al honger zeg maar. De Schijf van Twee (Veul & Vet) is mijn favoriet !

• 27 November 2007 - 11:37

Brenda:

Ja dat van mij ook, maar ja zou toch liever aardappeltjes voor hem klaar maken daar, Terwijl ik dat thuis nooit zou doen, maarja nu is alles anders .... hahahah...

Love you lieverd

• 27 November 2007 - 14:06

Thijs:

Tsja...'t is ook wat om een zakje Cela Vita aardappelen naar de zandbank te sturen :) Uiteraard snap ik wel wat je bedoelt.....

• 27 November 2007 - 14:33

Cedrik:

Ja, ik kan hier bij Lulu kijken of er aardappelen zijn.
    Via de link van Thijs kun je de aanbiedingen zien. Helaas is het gedeelte van Oman nog niet actief. Dus ik kan de aanbiedingen van de lokale Lulu niet zien. Moet ik toch echt naar de winkel zelf toe.
    Ik denk dat het vanavond weer Pizzahut gaat worden. :)
    Morgenavond BBQ-tje bij iemand die weg gaat.

C

• 27 November 2007 - 16:25

Aren Jansen:

wij hebben net zuurkool met worst geeten cederik volgens mij is er ook een stellendammer in oman hij is kapitein op een vanjullie schepen zijn naam is jaap van de heuvel ik hoor het nog wel Gr

• 27 November 2007 - 19:31

Toos:

blijken we ineens een neef te hebben die lekker zijn salares verdiend op een zo te zien lekker tropies eiland weer eens wat anders dan in nederland file rijden.wij wensen jou een fijne tijd daar de groeten van oom paul en tante toos .

• 27 November 2007 - 22:57

Thijs:

Klinkt overigens redelijk porno hoor "LULU" :)

Houdoe & groeten,

• 28 November 2007 - 08:57

Cedrik:

Hoi Aren, Er is hier geen van de heuvel aanwezig, kan natuurlijk ook ergens anders in de wereld zijn. Zuurkool met worst klinkt trouwens beter.

Thijs, de naam kan wel aan porno doen denken maar als je daar binnen loopt zie je alleen maar van die zwarte kraaien. dat is het dan weer net niet. Omdat er maar weinig witneuzen zijn kijken ze je wel vreemd aan trouwens.

Oh ja, de foto die jullie zien is in Cuba genomen (een andere had ik ff niet).

Groetjes,

C

• 28 November 2007 - 19:38

Koen.:

hoi ome ce .
    alles daar al weer wat beter.
    hier is het nog steeds pokken weer en gwn de zelfde dagen als anders.
    sinterklaas komt wir bijna . :P maar het zal nu wel anders zijn ..
    wij missen je wel allemaal heel erg oor ..
    maar ik ga wir tv kijken en een beetje huiswerk maken
    veel sterkten en groetjes xx

• 29 November 2007 - 18:49

Thijs:

Zou dat alleen maar aan jou als "witneus" liggen.....wellicht dat een bourka wonderen doet ;)

Inkoppertje....kon ik niet laten gaan vriendje !

• 29 November 2007 - 19:20

Aren Jansen:

hoi cederik fijn weekend toegewenst wij gaan een weekend naar duitsland wat eten en drinken ben jij het weekend vrij of moet je werken groeten uit stellendam

• 29 November 2007 - 20:03

Tini:

hallo cederik zo tezien maak je het goed van wer thuis uit het ziekenhuis